mia anderberg

Julfest

Sitter och borde planera/verkställa allt till min dotters julfest på lördag. Jag och två andra mammor tyckte att det lät oerhört kul för några månader sedan. Nu har vi mest bråttom.

Jag får väl önska mig vad jag skulle vilja ha på mig när jag står där på lördag. En klänning från ett av mina favoritmärken Rützou i tvättat underbart grått siden, silverhalsband med dödskalle, Zadig&Voltaire. Och jag vill dofta av Byredos nya doft Oud Immortel. Som en mystisk souk i Mellan Östern.

Med tanke på tidspress och julklappsbudget efter en 3 veckors Thailandsemester så lär det bli något som redan hänger i garderoben toppat med mina älskade Chloéstövlar som jag köpte på Natalie Schutermans megarea för två år sedan. Och en doft av kakbak som hänger kvar.

Vi får väl se på lördag!

Halsband Zadig&Voltaire

Halsband Zadig&Voltaire

Klänning från Rützou aw/10

Klänning från Rützou aw/10

Oud Immortel från Byredo

Oud Immortel från Byredo

Kommentera

