mia anderberg

Festklädsel

Glitter från Day

Glitter från Day

Vi toppar det hela med röda skor från HM

Vi toppar det hela med röda skor från HM

Nu börjar alla festinbjudningar att ploppa in. Passa på då att sätta på dig något riktigt festligt. Vi svenska tjejer är så dåliga på det. Det blir jeans och en lite festlig topp. Men i ”Sex and the Citys” fotspår börjar vi nu att gilla festklänningar igen och butikerna fylls upp inför julens fester.

Jag väljer gärna klänning från Dagmar och ett fantastikst halsband från Sophie by Sophie eller ett par skinnbyxor, glittertopp och den fantastiskt snygga ullkavajen med läderärmar från Day.

Här följer ett litet plock av mina festfavoriter. Mycket draperingar. Det gillar jag.

Jag på väg till Guldknappen i augusti 2010 i klänning, Candy, från Dagmar, kappa från Acne och Cagehalsband från Sophie by Sophie

Jag på väg till Guldknappen i augusti 2010 i klänning, Candy, från Dagmar, kappa från Acne och Cagehalsband från Sophie by Sophie

Candyklänning från Dagmar.

Candyklänning från Dagmar.

Skinnbyxa från Day

Skinnbyxa från Day

Ullkavaj med läderärmar, Day

Ullkavaj med läderärmar, Day

One comment

Kommentera

