mia anderberg

Miami

Sitter och planerar min resa till Miami. Ja, bland det bästa med mitt jobb är att jag får åka i väg till varma platser när det är kallt hemma för att fotografera sommarjobb. Detta har tagit mig till många spännande och varma platser i världen. I år blev det Miami. Härligt! Två modejobb för Yourlife och två för Mama ska göras. Fotograf är igen fantastiska Anka Bardeleben.

Så nu är det mycket som ska planeras. Modeller bokas, inspirationstavlor göras, så att fotografen förstår vad jag tänker mig, boka bilar, hår och make up, beställa kläder, hänga jobbet…….Så julevilan är på halvfart just nu.

Vi kommer att plåta på detta sköna hotel.

03

Och jag inspireras bland annat av känslan i denna vackra reklambild från Calvin Klein.

calvin.shorts

Kommentera

