mia anderberg

5-årsdag

I dag var det ledig dag och framför allt var det min dotters 5-årsdag. Tänk att det redan är 5 år…… min fina dotter.

Vi firade med amerikansk glasstårta på morgonen sen bar det av till Seaquarium. Underbart och absolut något som måste rekommenderas både för vuxna och barn. Jag kan inte bestämma mig om jag tycker mest om delfinerna, späckhuggaren Lolita eller de fantastiska sjölejonen.

Glasstårta inköpt i supermarketen, vald av min 5-åring

Sjölejonshow

Födelsegrisen i födelsedagspresent linne från J Crew.

3 comments

Kommentera

