mia anderberg

Snyggt från Köpenhamn

Eftersom fantastiska internet finns så kan jag sitta hemma i sjuksängen och kolla på vad jag inte såg i går. Så i stället för bilder från mitt hem blir det i dag Danskt Mode. Men återkom gärna i morgon lördag och var med hemma hos mig lite.

Så, skåda danskt mode. Vilken är din favorit? Hur vill ni se ut i vår?

Vi börjar med Baum und Pferdgarten.

Benedikte Utzon. Mycket snygg siluett på plaggen.

Bruuns Bazaar snyggt och bärbart som vanligt. Håret känns fräscht, eller väcker gamla minnen, lockarna borstade på andra hållet.

Och en riktig man!

Munthe plus Simonsen har jag varit trött på i några år men nu visar de en vacker kollektion. Lite nertonat men vackert Munthe.

Rützou visar alltid fina plagg. Framför allt gillar jag deras siden. En gammal favorit som fortsätter att vara det.

Danska Yde levererar fina små klänningar och får dig att vilja dressa som en engelsk lady. Bedårande.

Spon Diogo visade en enkel, välskuren mycket snygg kollektion. Jag gillar byxorna med den spetsiga skon. Så här vill jag se ut i vår.

2 comments

  1. I admire the useful information you provide inside your articles or blog posts. I’ll bookmark your weblog and have my kids verify up right here normally. I am very positive they will discover lots of new stuff here than anyone else!

Kommentera

