mia anderberg

Älsklings t-shirt

Alla har vi väl en älsklingst-shirt? Eller letar du fortfarande efter den? Det verkar lite så, jag får ofta frågan om var man kan köpa vanliga släta tröjor och t-shirts.

Här är min vita favorit, från Acne. Den modellen har jag köpt många nya och i olika färger genom åren.

Annars har jag många t-shirts från Zara som har en väldigt snygg som finns i olika urringningar och ärmar. Den är i lite ”linnestruktur” i tyget.

Lindex och Åhléns har också många bra enkla baströjor och t-shirts.

Min älsklings t-shirt från Acne, kjol, mycket gammal från Filippa K och armband från Cooee.

Min duktiga dotter har tagit bilden. Gulligt!

One comment

Kommentera

