mia anderberg

Festival eller loppis

När jag är i Köpenhamn studerar jag alltid folk och deras stil. En skön sak som jag såg i går var att många var på väg till Roskilde festivalen. Man kunde ana en festivalstil på stan.

Nu går jag ju inte så ofta på festival längre… men jag går på loppisar. Många! Hela sommaren. jag lovar att hålla er uppdaterade om dem här. Och loppisklädseln känns lite som festivalklädseln. Gummistövlar och kort klänning eller shorts. eller jeans eller… vad som helst som ofta kombineras med gummistövlar.

Kolla in bilder från Glastonbury Festivalen. Samma stil. Gummistövlar med vad som känns bra…

Alexa Chung

Aziyin Babayan

Daisy Payne

Emma Wheeler

Jacquetta Wheeler

Lily Donaldson

Pixie Geldof

Tali Lennox

Sara Blomqvist

Ruby Ellis

Kommentera

