mia anderberg

Sommarskorna

Det känns just nu som att sommaren regnar bort. Men jag hoppas fortfarande på att augusti ska bjuda på sol. Nästa lördag är det dax för bröllop. Då vill vi ha SOL!!!

Men det är faktiskt så att vi har fått många soltimmar också. En sådan solig dag tog jag den här bilden på min son Jacks underbart, bedårande, fantastiskt söta små sandaler från Kavat. Jag vill aldrig att han ska växa ur dem.

Jag själv är väldigt sugen på att köpa Kavatsandaler till mig själv.

Fr.o.m augusti kommer jag att sluta blogga här och i öppna en annan blogg. Vad har ni tyckt om att läsa om här?

Vill ni veta mer från mitt liv?

Mer kläder?

Mer mode?

Mer från mitt jobb?

Där kommer ni att fortsätta följa mig och där får ni se om min blivande svägerska Hanna och hennes Nisse fick sol på sitt Ingelstorp bröllop. Jag ska göra brudbuketten!! Det ser jag fram emot och jag har kollat in alla blommor som finns i Ingelstorp och min egen trädgård. För det ska vara en riktig hemmaplockad bukett.

Ni kommer också att få följa med mig på modemässa i Köpenhamn och på Guldknappenfest! För snart är det slut på slappa sommar och dax för JOBBET igen. Och mera mode, inspiration, tips och livet i Skåne.

2 comments

  1. Sofia

    Det som gör att jag återvänder till din blogg är att jag som är 41, jobbar och vill ha snygga kläder kan få tips både från stora modevärlden och de affärer där jag faktiskt kan handla om vad jag kan ha på mig. Jag får en kick av att komma in till dig.

    Allt det andra behövs också och gör helheten. Insynen i ditt jobb är spännande.

Kommentera

