mia anderberg

Gåvor

Visst är det underbart att fylla år? Jag fyllde ju år förra veckan, 40 år. Eftersom jag valde att resa bort så blev det inget stort kalas. I stället firar jag efterhand med mina vänner. Underbart!

På måndagkvällen träffade jag mina fina vackra väninnor, Jenny, Sara, Ann, Nadia, Gaelle, Fransisca, Charlotte och Lotta. Alltid så skönt att träffa alla. Det blir inte så ofta med alla som är så uppe i sina liv. Jag fick så fina presenter! Bl.a en fin liten bok med chilenske Nobelpristagaren Pablo Nerudas dikter av min vän Jenny som jag delade mina Chile dagar och många andra livsdagar med. Och ett bedårande halsband med ordet PEACE och ett korallfärgat hjärta från danska Pico från Gaelle och Nadia.

I går blev jag firad med lunchdate med bl.a mina snygga vänner på Lite Kalabalik. Lina och Malin. Jag fick en alldeles bedårande ring från deras nya kollektion.

Lite Vanilj!

I dag lunchfirade jag med mina fina vänner Nils och Sofia. Underbara blommor fick jag. Precis så som jag vill att en bukett ska se ut. Som om man varit i trädgården och plockat den alldeles nyss.

Fantastiska födelsegåvor som gör mig varm i hjärtat. Men varmast blir jag i hjärtat av att jag har så många fina vänner!!

När vi hade lunchat färdigt i dag så begav jag mig till Sofielund och Emmaus för att köpa kläder till en reklamfotografering som jag ska göra på fredag. Emmaus för att jag gillar idéen om återvinning och för att pengarna går till något bra. Min gåva.

 

 

 

Kommentera

