mia anderberg

Måndag goes party stass

Så här en måndag tycker jag att det passar med två sköna grå outfits som passar först på kontoret sen med lilla handväskan på kvällen. Hepp! En helt vanlig måndag!

2 nd Day

Carin Wester

En ursnygg stor sk.clutch från Mulberry

En talande t-shirt kan lätta upp ett tråkigt möte! Denna från Set.Glittervästen från Zadig&Voltaire funkar lika bra till båda outfits. Varför inte pimpa upp vardagen med lite glamour!

Min ”favoritmåsteköpa” kjol från 2 nd Day. Stövlarna från Carin Wester passar till allt!

One comment

  1. Emma

    Tack för dina fina tips! Kjolen vill jag också ha, och nu tror jag att de tilltänkta Acne-stövletterna får bli ett par Carin Wester-stövlar istället….Grymt snygga! Clutchen hade jag också gärna haft om jag hade haft obegränsat med pengar…

Kommentera

