mia anderberg

Lindex fix

I dag är jag i Stockholm och matchar kläder och skor inför Lindexplåtningen på måndag tisdag.
På Lindex presskontor hänger många godbitar som är i butik alldeles snart.

20120504-115632.jpg
Denna bikinin ska jag satsa på i sommar. Jag väljer annars väldigt neutralt i badkläder, svart, brunt, olivgrönt….

20120504-115752.jpg
Söta spetsklänningar till fest, student och bröllop eller bara för att fira att spets är bedårande.

20120504-115859.jpg
Perfekt till och från stranden.

20120504-115940.jpg
Bedårande aprikos trosor längtar min rumpa efter i sommar.

20120504-120204.jpg
Mina fötter vill hellre stanna här än springa ut på stan och leta upp leopardmönstrade pumps och stövletter.

20120504-120613.jpg

Fantastiskt söta byxor!

20120504-125611.jpg
Skönt och inspirerande på Lindex presskontor.

5 comments

    • Hej Emma! Tror det var du som var trött på det redan förra hösten. Eller? Leopard är den nya svarta och går att matcha till allt. Ja. Leopard är kvar. Nu mer i accesoarer. Lindex kommer också ut med ett par jeans i leopard beige som jag tänker köpa. Och kanske matcha med en röd tröja eller min pistagegröna acne i angora. Nice!

  1. Emmapemma

    Tack för svar!! Nej, det var inte jag, köpte faktiskt dyra leopardtights förra hösten. Så jag är tacksam för att det fortsätter….😉

    ps tack för en superblogg, läser varje dag även om jag inte kommenterar så ofta!

  2. Christel

    Finns den vita spetsklänningen i butik nu? Kikade lite på deras hemsida men kunde inte hitta den. Kram C

Kommentera

