mia anderberg

Åh vad snyggt!

Bara så snyggt…. J Crew

6 comments

  1. Hej Mia! Har du testat att beställa från J Crew nu när de har dutyfree och fraktfritt (tom 30 maj)? Jag undrar om man verkligen slipper all extra tull och skatt här i Sverige. För isåfall är det ju lönt att beställa en liten cashmerekofta…
    Kram

    • Hej!
      Nej, min kompis köpte mina J Crew skor åt mig i L.A. Men jag vet någon som har testat. Har bett henne svara här. Jag är också VÄLDIGT sugen på en kashmere! kram

      • Sara

        Jag beställde och betalade varken frakt eller tull. Fick hemlevererat med bud och sen när jag tyvärr var tvungen returnera kom budet hem igen och hämtade lådan. Helt kostnadsfritt! Vet inte om jag hade tur eller om det alltid är så men Amerikanerna kan ju det där med service. Sjukt snyggt inslaget var allting också! Try it!

    • Sara

      Tror de körde en kampanj när jag beställde. Då var det fri frakt, retur och tax. Jag vet att GAP och Banana har nåt lager i Europa och postar alltså därifrån men JCrew skeppar från the US of À.

Kommentera

