mia anderberg

Snart i Ingelstorp

Just nu håller jag på att fixa i ordning min svägerskas bedårande hus för försäljning. Det är ju alltid lite man vill snygga till inför en försäljning. Sakerna man själv aldrig fixade utan sköt på framtiden. När man säljer huset är det så där fint som man hade tänkt hela tiden. Så har det varit med alla mina hem och sommarhus jag sålt. Nu är det dax för Katias fina lilla hus inne i Ingelstorp by. 5 minuter till nybakt bröd från olof Viktors på morgonen och 10 minuter i bil till en av Österlens vackraste stränder, Backåkra. Utsikt över fält, vinodling och Hammars Backar.
En liten sommaroas som kanske just du längtar efter!

20120531-153233.jpg
Vill du ha denna utsikt på sommaren?

20120531-153310.jpg
Kanske plocka dessa blommor i slutet av maj?

20120531-153356.jpg
Äga en sådan här stor pion i din trädgård? Det tar säkert 40 år att få en pion så stor!

20120531-153504.jpg
Nu har jag kommit hem och satt blommorna jag plockade i Katias trädgård i min favoritvas. Vackert!
Jag skriver här när det kommer ut på hemnet och vi har tagit bilder.
Blir du akut sugen? Hör av dig!

One comment

Kommentera

