mia anderberg

Arizonas hår

Mitt hår är lockigt. Bångstyrigt. Speciellt nu på sommaren. Korkskruvar lite här och var. Jättegulligt tycker vissa. Jag själv tycker…. så där.  Svårt att hitta en frisyr som funkar att klippa mig i. Så därför har jag alltid håret uppsatt. Om ändå mitt hår lyckades att bli som Arizonas Muses hår. Hon har också lockigt hår ju…..Kanske om jag hade haft ett crew av hår stylister som fixade lockarna varje morgon. Och gjorde dem så där lagom lockiga. Innan barnen vaknar. Och varför inte att de även gjorde en god frukost åt mig.

2 comments

  1. Emmapemma

    Jag har rakt hår. Alltid uppsatt. Tycker att lockigt är det finaste som finns (två av mina barn har lite vågigt, yey). Men jag skulle också vilja ha någon som fixade mitt hår varje dag…

Kommentera

