mia anderberg

Ingelstorp loppis

Så var det dax för upp i ottan igen. Ingelstorp loppis är alltid kl.9 och man vill vara där innan startskottet.

20120722-170057.jpg
En ny skylt kanske någon behöver. Denna gäller inte här dock där djungelns lag, först fram och bjud mest snarare är den rätta vägen.

20120722-170318.jpg
En ganska ok loppisdag. Jag har ju ingen sommarhus att fylla med möbler längre och jag har gett mig själv köpstopp på möbler sedan jag sorterade mitt garage. Så det blir småsaker. Lite böcker från Ingelstorps bibliotek, en cementblandare till Jack och en skinande röd 70 tals ljusstake. Sparas till jul eller skiner upp mitt höstfönster.

Kommentera

