mia anderberg

Glitter och glamour

På lördag är det dax för glitter och glamour i mitt liv. Guldknappen, Damernas Världs, stora designpris ska minglas. Efter det blir det visningar för sommaren 2013.

 

Ska bara tänka ut något som glittrar att ha på mig. Eller ska jag köra som vanligt…. svart….

 

Men innan det ska jag göra sådant som mammor till en 3 åring, se Guldknappeninbjudans kreativa extra pennstreck, (vill han säga något med sin konst?)och en 6 åring gör. Skola in på nytt dagis och i dag, första skoldagen för en stolt Mai! (Mamma är nervösast tror jag…)

Kommentera

