mia anderberg

if I was your boyfriend… en mammas modetankar

Ja som Justin Bieber sjunger.. (Alla som har barn i 6-13 årsåldern har väl hört den låten?) Undrar just om Justin lånar ut sina jeans till sin tjej Selena Gomez. Jag kan inte låna min boyfriends jeans i alla fall (som tur är?) men jag har ett par från Hope som jag gillar. Tyvärr lyckas jag sällan ha dem eftersom jag inte riktigt känner att jag får till det. Men nu har jag kommit på att jag ska ut och gräva fram ett par skor i garaget som nog blir perfekta till. Gräva! Gräva!

 

 

Om Jenna kan så ska jag också lyckas!

2 comments

  1. Katarina

    Underbart snygg stil! Men det känns som att pumpsen nu har ersatts med ullstrumpor och kängor, och över den snygga kavajen eller blusen behövs en ullkappa och halsduk… och ett paraply i väskan…. Gu, vad jag längtar efter våren/försommaren när jag ser dessa bilder!!

Kommentera

