mia anderberg

Enkelt

Jag älskar styling när den är enkel, men med en tvist. Det är så jag själv vill gå klädd.

 

 

Just nu behöver jag köpa nya vita t-shirts. Jag brukar köpa en v-ringad modell på H&M men de finns inte mer. Men jag har upptäckt en på J Crew i samma modell. Så det blir till att beställa.

I går var jag på klädbytarparty med mina väninnor, så kul! Jag är allra mest nöjd över att jag inte behövde släpa hem allt som ingen ville ha av mina gamla grejer(klippan Gaelle tog sig an att bära i väg allt till Myrorna. Tack!) Och att jag hittade ett par svarta Svensson jeans som Kajsa råkat klippa av så de blev för korta för henne men lagom långa till mig. Tack Kajsa! Ja och att jag inte bar hem en massa kläder som jag inte behövde…. det blev ett par jeans, ett par tomtepyamasbyxor till Jack och ett par surfshorts till Mai. Precis vad jag behövde…

 

 

Kommentera

