mia anderberg

Bara lite J Crew till

Ja, jag vet…. jag blir lite tjatig. Och de skeppar inte till Sverige. Men det är bara så snyggt stylat. Enkelt men intressant. Låt er i stället inspireras och ta era påhittiga modehjärnor med till Lindex, H&M eller Acne. Eller får ni väl ta en resa till N.Y bara för att shoppa J Crew. Det räcker t.om med London.

Det är basplagg som är snyggt stylat helt rätt och slätt. Och basplagg det kan vi hitta hemma också!

Kolla på upprullningen av skjortärmen. Hur skjortan sticker ut under en enkel cashmeretröja. Krokoskinn slingbacken till orangejeans. Paljettkjolen blandad med en bomullskjorta. Tröjan som påminner om en svettig sweatshirt blandad med högklackat och en sk.chanelkjol….

En kommentar

  1. Emmapemma

    Såå fint! Vilken tur att jag ska till London i vår… Tack för fina tips!

    ps allt jag sa om att inte vara sugen på vårkläder äter jag nu upp med hatt och allt.

Lämna en kommentar